Jezelf overtuigend voorstellen, hoe doe je dat?
Zie jij andere ondernemers met gemak zichzelf voorstellen en heb jij werkelijk waar geen idee hoe ze dit doen? Stom he, bij een ander ziet het er zo gemakkelijk uit en zelf blijf je maar in een haper-modus. Met als gevolg dat je totaal niet overtuigend overkomt als jij jezelf voorstelt.
Heb jij geen idee wat je eigenlijk moet vertellen over jezelf?
Wat is interessant en wat is vooral ook relevant om te vertellen. Je wilt immers de ander boeien en een goede indruk maken. Dit zijn belangrijke vragen die je jezelf zeker moet afvragen tijdens het maken van een introductie.
Zou jij graag hulp willen hebben bij het maken van een sterke introductie over jezelf?
Eentje die je te allen tijde kunt delen en nieuwsgierig makend is naar meer. Dat ze oprecht geïnteresseerd worden in datgene wat jij als ondernemer doet.
Of dat je jezelf voortaan gaat voorstellen, zonder jezelf of je vakgebied tekort te doen. Dat je jezelf niet meer hoeft te verstoppen, maar dat je vol trots vertelt wat je doet.
Wil je dit? Dan is de online workshop: Jezelf overtuigend voorstellen, helemaal iets voor jou.
DE ONLINE WORKSHOP
Jezelf overtuigend voorstellen
Stap 1: Introductie stappenplan
Je leert de onderdelen kennen die waardevol zijn om te verwerken in je intro. Wat wil een ander vooral wel en niet horen wanneer jij jezelf aan het voorstellen bent? Dit gaan we uitgebreid behandelen, zodat je een introductie maakt die interessant is voor een ander. Hierdoor zet je direct je doelgroep (je potentiële klanten) centraal, zodat ze nieuwsgierig naar meer gaan worden.
Stap 2: Introductie maken
Stap 3: Jezelf voorstellen
Stap 4: Jezelf overtuigend voorstellen

Kennen wij elkaar al?

Kennen wij elkaar al?
Voor wie is deze workshop geschikt?





Voor wie is deze workshop geschikt?
Oftewel wat ga je allemaal leren?
De stappen hoe je een sterke introductie tekst moet opbouwen. Welke essentiële informatie mag je niet vergeten om te delen en wat kun je buiten beschouwing laten. Hierdoor ga je leren hoe je jouw tekst uitdagend gaat maken, waardoor hij nieuwsgierig makend wordt.
Je gaat een persoonlijke ondernemers introductie maken die volledig bij jou past. Hij zal hierdoor zo goed aanvoelen, waardoor je hem ook zonder gene of terughoudendheid gaat delen. Sterker nog, hierdoor ga jij jezelf laten zien, precies zoals je bent.
Nieuwe inzichten over jezelf, met betrekking op: wat doe ik nu als ik het woord krijg. Wat straal ik uit en hoe kom ik tot dusver over op een ander? Voor een ondernemer is dit belangrijke achtergrond informatie. Bewustwording over jezelf gaat je verder helpen om klanten aan te trekken, die specifiek voor jou kiezen.
Jouw investering
Jezelf introduceren
op de online web
Na het volgen van deze workshop:
Heb jij een ijzersterke pitch ontwikkeld die is opgebouwd uit de juiste elementen. Hierdoor ben je duidelijk, maak je de ander nieuwsgierig en hoef je niet meer na te denken over datgene wat je nu echt wilt vertellen. Het enige wat je nog maar hoeft te doen, is gewoon je pitch die helemaal aansluit bij jou als ondernemer, je doelgroep en je vakgebied omschrijft te delen.
Ga jij jezelf met gemak voorstellen op ieder moment dat dit aan jou gevraagd wordt. Je weet precies wat je gaat zeggen en hoe je op een rustige en vooral sterke manier jezelf gaat introduceren. De tijd van ‘zomaar iets doen’ of twijfelen over je introductie is voorbij.
Ga jij jezelf met gemak voorstellen op ieder moment dat dit aan jou gevraagd wordt. Je weet precies wat je gaat zeggen en hoe je op een rustige en vooral sterke manier jezelf gaat introduceren. De tijd van ‘zomaar iets doen’ of twijfelen over je introductie is voorbij.
Ga jij jezelf met gemak voorstellen op ieder moment dat dit aan jou gevraagd wordt. Je weet precies wat je gaat zeggen en hoe je op een rustige en vooral sterke manier jezelf gaat introduceren. De tijd van ‘zomaar iets doen’ of twijfelen over je introductie is voorbij.
En natuurlijk ook...
Hoe de combinatie van je persoonlijkheid en expertise nieuwe klanten gaan opleveren voor je bedrijf. Dankzij deze persoonlijke benadering in je communicatie laat jij jezelf zien en horen, hierdoor gaan nieuwe potentiële klanten eerder voor jou kiezen dan voor een ander.
De meest gestelde vragen:
Ondernemers introduceren zichzelf op een manier die volledig bij hun past, alleen vergeten ze de belangrijkste details centraal te zetten. Je introduceert jezelf namelijk niet voor jou, maar juist om kennis te maken met je potentiële klant.
Wat wil hij/zij graag van jou horen?
Tijdens de workshop jezelf overtuigend voorstellen, gaan we vanuit dit perspectief en met de pitch-formulering een introductie maken die bij jou EN je doelgroep past. Hierdoor ga jij veel meer impact maken en een goede eerste indruk geven.
Op iedere locatie, zowel off- als online. Dit omdat jouw doelgroep ook overal is. Denk even mee, vanaf bijvoorbeeld als je op een netwerkbijeenkomst staat en/of je krijgt de microfoon tot op je eigen website.
Dankzij de workshop jezelf overtuigend voorstellen, ga jij jezelf overal overtuigend presenteren. En nee, dit zal niet allemaal copy-paste zijn. Jij gaat je introductie passend maken voor de locatie waar jij jezelf wilt voorstellen.
Jazeker, je komt terecht in een groep met ambitieuze ondernemers die allemaal hetzelfde doel hebben. Een betere introductie maken. Voor jou is dit direct interessant, omdat je ook jouw voorstel-pitch ten gehore gaat brengen. Daarnaast gaan de anderen jou ook inspireren. Oftewel het is een groot voordeel dat dit een groepsworkshop is.
Daarnaast ga ik jou wel voorzien van persoonlijke tips. De interactie tijdens een workshop vind ik als presentatiecoach erg belangrijk. Dus er is voldoende gelegenheid om je vragen te stellen en je introductie te delen.
Wil jij dit ook? Geef jezelf dan op voor de workshop: jezelf overtuigend voorstellen
Je kunt via Ideal of Bancontact in één keer veilig online betalen. Direct na de bevestiging krijg je de factuur.
Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur mij dan een berichtje op martiena@echtpresenteren.nl je krijgt dan z.s.m. antwoord.